The Polish filmmaker and illustrator was born in 1992. She has won two Adobe Design Achievement Awards and, in 2016, received a scholarship for outstanding achievement from the Polish Ministry of Culture and National Heritage. She is currently living in London while also finishing her graduation film at the Academy of Fine Arts in Warsaw.