A modern Aphrodite – how is it possible to be super sexy and successful at the same time? A career woman faces the conflicting demands of her parents, social life, and her husband. Driven by their off-camera voices to become ever more efficient, Lisa becomes a woman on the verge of a nervous breakdown. The short combines live action and animation in a film with a slapstick tenor that is a colourful, but by no means rosy depiction of the future pressures women will face in a digital working environment.