Irene Lusztig’s documentary set-up succeeds in bringing a wealth of experiences from an earlier generation of the feminist movement into a complex dialogue with the present. The written word only appears to be at the fore, beyond it, there lies a whole universe of feminism for the viewer to discover, which Yours in Sisterhood makes accessible on many levels.