Through interviews with two photographers, one working in the embassy district of Cairo and producing mostly passport photographs, the other a photographer of official functions and meetings at the ICAO (International Civil Aviation Organization), the institution which issued Document 9303, the two-channel video installation investigates the labor of these workers and the agency that they have over the capturing of specific moments. These two photographers compare their relation to the camera and the body. Both the studio and the meeting room serve as a type of stage in which “actors” pose and perform still bodily gestures for the viewership of an audience, be that audience human or machine.