Born in Lyon, France in 1981, she studied graphic design and film. Her first short animation Je criais contre la vie. Ou pour elle (2007) screened at countless festivals including Cannes as part of the ACID official selection. She followed it with Marzevan which was shown at Les Sommets du cinéma d’animation in Montreal, in Belo Horizonte, at Animanima and Riverside.