Born in Saint-Sébastien-sur-Loire, France in 1991, she completed her degree at the Ecole des Métiers du Cinéma d’Animation (EMCA) in 2015 with the film Quand reviendras-tu?. L’après-midi de Clémence is her first professionally produced short film.