As with all of the previous films by directing duo Filipe Matzembacher and Marcio Reolon, we find ourselves again in Porto Alegre in southern Brazil, where we encounter young queers in search of intimacy, community and security. The elegantly interwoven virtual images and protagonists’ stories may take us away from the real world, yet in actuality we remain in an increasingly homophobic Brazilian society to whose misfits this sensitive, affectionate portrait in three acts is dedicated.