Should one resist in exile, or fight on the ground in the Congo? Should resistance be non-violent or should force be used if required? Filmed throughout with a handheld camera that stays very close to the protagonists, even in precarious conditions, Dieudo Hamadi explores the pros and cons of different forms of resistance. To this day, Kabila remains in office - unconstitutionally.