Born in Athens, Greece in 1979, she studied law at the National and Kapodistrian University of Athens as well as piano at the city’s National Conservatory and visual arts at the École nationale supérieure des Arts Décoratifs in Paris. In 2014 she graduated in film at Le Fresnoy. Since 2007 she has been presenting her artistic work –photographs, installations and films – in exhibitions across Europe, the USA and Japan. Her feature film debut Exotica, Erotica, Etc. screened in the 2015 Forum. She is currently studying screenwriting at La Fémis in Paris.