In her second feature-length drama, Katharina Mueckstein uses clear words and images and cool synthesiser beats to tell the story of an inscrutable young woman on the brink of ‘walking away’. Her parents’ silence tells us that being mature and facing up to the future doesn’t have anything to do with your age.