An innocuous idea, since you can assume it would never actually happen: finding yourself in someone else’s body. Yet that is exactly what befalls Lexi and her friends during a camping trip. The shock is immense, especially given the friction that had already existed before the inexplicable event: not only between the three young women and Thami, the only man – but also between Lexi, who is white, and Xoli, who is black. Under the body swapping spell, conflicts erupt that are symptomatic of social upheaval in the South African rainbow nation. Captured with the protagonists’ smartphones, what unfolds is a shrewd and cutting essay on the politics of the body, decades after the end of apartheid.