Born and raised in Sydney, Australia by a very large, loud and loving Greek family. She studied communications at the University of Technology Sydney (UTS) with a focus on media arts and production. Whilst there, she made the short film Beneath the Waves which screened and won prizes at several film festivals. Upon graduation, she studied film at Columbia University where she made Ana which also met with festival success. Her current films focus on stories with strong female protagonists.