11 x 14, the first feature-length film by James Benning, is film theory in images. It is composed of single shots, each of which individually narrate something and hold the film together via recurring elements. What is narrated is pure form.
11 x 14 was shown at the Forum in 1977. It has now been restored by the Austrian Film Museum in collaboration with Arsenal – Institute for Film and Video Art and returns to the Forum once again. As the smallest unit of a festival, a film can become its narrative.