He works as a director and, together with Paul Raphaël, runs Felix and Paul Studios. Their work is dedicated to storytelling through cinematic virtual reality. They combine technological innovation with unique approaches to storytelling to create original cinematic experiences. Tungijuq is their first film to be screened at the Berlinale.