Born in Taiwan in 1954, this filmmaker and multimedia artist studied film at New York University. Her creative work has been shown in museums such as the Whitney Museum of American Art in New York and the Guggenheim Museum. Her film Fresh Kill premiered in the Panorama, and I.K.U. was presented at Sundance. Fluidø is her third feature film. She sees herself as a digital nomad and realised projects in Tokyo, London, Berlin, Amsterdam and Zurich before settling in Paris where she is living today.