All of a sudden, he was simply there. Nick was in primary school, standing alone in the playground, when he suddenly noticed him. His voice sounded gruff and old, and no one except Nick could hear him. Mister Wolfe became Nick's constant companion, but before long a darker side emerged. Featuring animated scenes and a candid interview with the now 24-year-old Nick, this film portrays a collage of his psyche.
Born in Brisbane, Australia, after studying Film and Screen Media at Griffith University, she discovered a passion for documentary filmmaking. Her personal circumstances - she developed depression in her late teenage years - have led her to focus in her work chiefly on mental illness and on promoting social awareness for this topic.