Naomi and Jess are in their twenties; Sam and Buddy in their thirties; Nick, Alyssa and Gwen in their forties; none of them are happy. It’s there in their faces, captured in tight close-ups which amplify the stubborn sense of discontent. Naomi’s arrival awakens things that could be, that might have been, that never will be. Each generation covets the other’s privileges while quietly forgetting its own. New York is even more beautiful as spring moves into summer, but the warm light doesn’t penetrate the cold interiors, which only grow darker. Naomi was always going to leave again and was always going to leave an impression, now it’s only about leaving with grace.