Born in Paris, France in 1980, he began studying literature before working in various jobs including as a switchboard operator in a French social housing office, a waiter and a life model for an art academy. He then went to Belgium and studied at the Institut des Arts de Diffusion. He has made documentaries and short fiction films and is currently developing his first feature-length film.