Born in Dubrovnik, Croatia in 1985, she acted from the age of seven at the Marin Drzic Theatre in the city. She then studied film and theatre production at the Academy of Fine Arts in Zagreb. Producing short films and a series of music videos, she discovered her passion for writing and directing. In 2012 she began studying directing at Columbia University in New York where she has made various short films. In 2016 she participated in Berlinale Talents during which U Plavetnilo (Into the Blue) was selected for the Short Film Station.