‘Rabbit School?’ Max, the cocky big city rabbit, can only snicker at it: it's a picture book for little kids! Max wants to join the coolest gang in the neighbourhood. Shortly before his try-out for the group, however, he lands up in the forest and finds himself in the very rabbit school out of the book. He cannot believe how quaint and proper everything is, with so many rules: it's no place for someone like him! Yet in time he befriends the lovable Emmy, finds out how mean the foxes are – and learns about the golden egg, which must be protected from the foxes at all costs. The makers of this boisterous animated film draw on the classic 1924 children's book to create a modern adventure full of cheeky wit.