An Australian director and editor, he studied film at the University of Technology in Sydney. His debut short film, From Here, premiered at the Palm Springs International ShortFest while Vote Yes opened the programme at the 2014 Flickerfest International Film Festival; After the Smoke screened in the 2017 Berlinale Generation. Working in genres ranging from drama to music videos, his films explore different aspects of Australian identity through poetic storytelling and strong graphic imagery. He is currently writing his debut feature film.