Born in Moscow in the then Soviet Union in 1988, she studied at the city’s Gerasimov Institute of Cinematography (VGIK). She has made several short films which have screened at Russian and international festivals, with Freemasons receiving a Special Jury Mention at the Kinotavr National Film Festival in Sochi. Whilst developing and producing Milk, she participated in the 2016 Interforum Berlin and the 2017 European Short Pitch.