The director and the actress, who gave robot Andy Coughman her voice, during the Q&A.
Born in North Carolina, USA in 1984, he currently lives and works in Lisbon. He studied at the Cooper Union School of Art in New York, the École nationale supérieure des Beaux-Arts in Paris and Le Fresnoy in Tourcoing, France. Two of his numerous short films have already screened in Berlinale Shorts. His films explore historical, social and political themes through an investigation of post-colonial, gender and identity questions.