If you were to ask a group of film experts which country is currently the least appropriate setting for a hilarious, truly wacky romantic comedy, the chances are that Saudi Arabia would come out on top. But their guesses would be wrong, as Barakah yoqabil Barakah provides more than enough evidence to the contrary. He’s a municipal civil servant from Jeddah whose origins are humble to say the least, while she’s a wild beauty, the adopted daughter of a rich couple whose marriage has suffered due to their lack of biological children. He’s also an amateur actor in a theatre company rehearsing a production of "Hamlet", while she functions as a crowd-puller for her stylish adoptive mother’s boutique and runs her own boisterous, widely-seen vlog. Fate brings them together – in an environment hostile to dating of any kind. But the two of them show breathtaking ingenuity to circumvent the system of tradition, etiquette and religious police – with the crucial help of a quirky midwife and a pink push up bra. Barakah yoqabil Barakah is a film for anyone who’s always wanted to know just what else is going on in Saudi Arabia.