An ordinary neighbourhood in an ordinary town. Two women sit on a sofa and scratch their pregnant bellies. Four days till the due date. The situation is as unbearable as it is unavoidable. It’s simply intolerable. Masturbation isn’t an option, the clitoris can’t even be reached, and the boyfriend is absent, but he’s boring anyway. The only advantage in having another child is that one no longer has to play with the first one. Artist and filmmaker Joanna Rytel uses claymation to candidly address questions and situations that usually go unnoticed.