Since their parents split up, Sara and her younger sister live with their mother, whose new partner is a woman. Everyday life for the four of them is hardly any different than it is for other families. The situation is actually totally fine with Sara. But not everyone sees it that way – her father in particular has his doubts. As Sara’s 13th birthday approaches, she’s feeling rather overwhelmed: her first crush, a body in the midst of changes and to top it off, conflicts over loyalty with her parents ... Everything feels wrong. The empathetic feature-length debut of director Pepa San Martín is based on a true story.