Fog rolls roll across the green highlands of the Wixáritari in Western Mexico. Young Pedro lives here with his mother Aurelia, isolated from the rest of the world. Pedro leads the goats out to graze and explores his surroundings playfully, while Aurelia weaves fine cloth, gathers firewood and prepares food. A documentary portrait of the symbiotic relationship between a small Indigenous family and their remote homeland.