Who am I really behind my smile? And who do the others see when they see me? What’s “normal” really anyway? Ninnoc describes her fears and the conflicts that she has to endure at school due to her supposed “differentness”. Her independence is matched only by her deep desire to belong. This documentary portrait shows a sensitive and strong-willed girl caught up in clear-sighted despair, trying hard to dance her troubles away.