Tomasz Wasilewski portrays four women in a small provincial town. Agata is attracted to a priest and secretly observes him. Iza is a head teacher who has been having a long-standing affair with a married doctor. Russian language teacher Renata seeks a closer relationship with her young neighbour Marzena who teaches sports and dance, while Marzena herself dreams of an international career as a model.
The polish director and script writer was awarded the Silver Bear for Best Script.