Why should a girl’s Easter bonnet look any different than the ones the boys wear? Ollie is eight years old and crazy about football and the gunslingers of the Wild West. When it comes time to get ready for the traditional Easter parade at school, Ollie categorically refuses to accept conventional gender roles. With the support of her parents, Ollie finds her own very personal way of dealing with the situation in the end.