In the tropical heat, time seems to stand still. Two friends are roaming around. They cross a street and clamber into an overgrown garden. It must have been like paradise here once. Mandarins and mangos hang from trees between the tumbledown buildings, and beyond them is a swimming pool filled with water. Who was driven away from here? Apart from memories, what secrets lie hidden here?