Andoni Luis Aduriz dreamed of opening one of the best restaurants in the world. What he has achieved with the multidisciplinary team which shapes “Mugaritz” is far from what he had in mind. Day by day, the team exceeds any of the expectations he had when he first imagined the ideal scenario.