“Not with that mane!” A fictional portrait of a young Mersey beat fan, who is deemed a “sissy” because of his long hair, so he can’t find a vocational training slot. Documentary footage of the street and youth scene in Munich alternates with narrative passages in which the 19-year-old’s parents take a ruthless approach to solving the problem.