In this action film, a young couple is invited to his boss’ house. On the way, he gets out for a cigarette and she takes the wheel and speeds off. He hails a cab and pursues her through night-time Munich. The chase takes him through back courtyards, malls, night clubs and bars. At the end of the duel, she’s the clear victor.