Jack Pettibone Riccobono's sensitive portrait reveals the inner turmoil of young Native Americans and their struggle for a dignified existence. The executive producers are actor Natalie Portman and Chris Eyre, who is one of the most noted Native American directors. The film is presented by Terrence Malick.