Driven top-chef, Sergio Herman, strives for perfection every day. After he became master chef of his father’s restaurant Oud Sluis in the Netherlands, it was awarded with 3 Michelin stars. However, the beauty and success of his culinary art has a downside: the long hours, the competition, the continuous pressure. He is hardly able to spend time with his loving wife and four children. He takes the difficult and radical decision to close the family restaurant. After closing Oud Sluis, he can’t help but start upgrading his second restaurant Pure C, with chef Syrco Bakker, while his brother Michel converts Oud Sluis into an unpretentious bistro and his wife takes first steps to start her own career. This portrait shows the struggles of a man in transition. The existential questions Sergio faces and the doubts he undergoes are feelings that every ambitious person can identify with. Sergio Herman, FUCKING PERFECT is an intense story of perfectionism, ambition and sacrifices. What comes to mind is what James M. Barrie wrote in Peter Pan: You can have anything in life if you will sacrifice everything else for it.