As trumpeter in the local brass-band and worker at the animal sanctuary, Frank seems closely attached to the place. His teenage daughter Anna, militant animal rights campaigner and techno fan, keeps him similarly on his toes as does his mildly autistic son Otto, who constantly surprises with his special talent for drawing. Frank's wife Kathrin has, in contrast, long since bid a mental farewell to this desolate situation. A family caught between techno and brass-band music. A place caught between a nature reserve and a pig farm. A film which seeks out the extraordinary in the ordinary and unites the seemingly irreconcilable in tragicomic beauty.