In his first TV interview since fleeing to Russia, former NSA contractor Edward Snowden talked about his spectacular disclosures and his motives. After months of preparation, German journalist and filmmaker Hubert Seipel met history’s most famous whistleblower at an unknown location in Russia, where he is at the moment in exile.
Free tickets available as of Feb 07 at the Berlinale ticket counters and at the cinema’s box office.