A look behind the scenes of the Kunsthistorisches Museum in Vienna. It’s a pleasure to follow the camera on its extended forays through the magnificent halls and well-stocked storage rooms, listening in on the exhibition curators and lingering with interest by the restorers. All those working in the midst of these artistic treasures and portraits are almost on first-name terms with them and their Habsburg benefactors; for some, this stately heritage feels like a ball and chain.