On October 19, 2013, Siegel auctioned her film Provenance (also shown in Forum Expanded) at Christie’s in London. With this performative gesture, the artist recasts the film as another piece at auction, inseparable from the market it depicts. Lot 248 captures this frenzied event, mirroring the first film to complete the circuit of speculation.