‘Music is there at the start. The composition is in charge of direction and draws the sound-on-film onto the image. The sound-on-film generates abstract pictures that trace and visualise the music. Sound like an image in one's head. The source material is the opening and closing credits of feature films, used as a picture and sound test for projectors.’