A man walks, step by step, through the grass, first in black-and-white, later in pale colour. We see nothing of his face, just his boots and legs, clad in camouflage trousers and filmed from above. In the background we can hear machine guns rattling, a squawking walkie-talkie, the drone of an airplane attacking, a long beep and a chord played on the piano. The boots continue to stomp over grass, sand, rock, rusty metal and loose planks. Sometimes they come to a halt before walking on through clear, shallow water. More planks, metal, broken household items, rubble, a blanket, a bicycle, an air duct and a doll. Suddenly, the man’s boots are standing in front of the naked feet of a girl holding a cuddly toy in her hand. An atmospheric, experimental piece, from a country ravaged by catastrophes.