The actor, who was awarded the Silver Bear for Best Actor and the director of the winning film.
Three of the main prizes went to China. To the left, the actor, who was awarded the Silver Bear for Best Actor. To the right, the director of the winning film.
The director of the winning film together with his actor, who was awarded the Silver Bear for Best Actor.