Absolute silence in the deserted classrooms. A pen drops silently, a basketball misses the hoop – snapshots of a scene in which pupils leave the school building. Still in their uniforms, they playfully spray each other with water. Suddenly, the mood turns. Slow-motion images capture laughter morphing into pain. Pure aggression breaks out. In an absurd escalation of violence, every boundary is destroyed. Colour turns into blood. Where does this violence come from? Is it pent-up anger at the school routine? Or are these elementary forces, lying dormant, hidden deep within Greek society? Using experimental means, the filmmaker generates an unsettling frenzy of images which poses quite a few questions to her audience.