Filled with longing, a boy spots a bird flying in the sky and follows it. His mother is gone and yet she seems constantly by his side. He even thinks he sees her in an old television set. This film about the healing power of a magical imagination portrays one day in the lives of two inseparable friends, living near the Angkor Wat temple complex in Cambodia.