The rabbits are blissfully happy. Nothing awful can happen to them because they are at the top of the evolutionary tree: they have no brain. The rabbits live in the ruins of Rabbitland – the perfect democracy. Every day, its inhabitants go out to vote. And every day they vote for the same representatives. After the polling they all go home, watch the results on TV, and are happy. So happy in fact, that it is creepy. A scathing portrait of utopia, brilliantly animated in plasticine.