He has prepared everything so well: his loafers are polished, his hair has been thoroughly back-combed, his quiff meticulously arranged. And yet, something is not quite right. As he enters the Rockabilly Club in slow motion, everyone gives him a deadpan stare. He has to drink his cola alone at the table; the girl leaves the dancefloor the moment he steps onto it; the barman looks straight through him. Thank goodness some lads can rebrand him with the right style.