The first time can be really hard, especially when you feel you've got something to prove to your mates. Alex and the others hang out at the beach, chatting and bragging. He tries to get closer to Sofia with a joke she finds totally unfunny. Nevertheless they go off together. A first awkward kiss, they lie in the grass, zips get undone. They both want something to happen but it simply doesn't work out. Never mind, they think, but what will they tell the others?