A portrait of the daily lives of young people living in a new-built estate on the outskirts of Lisbon. School is a joke and there's no work to be had anyway, so the girls try to have fun as best they can. New-girl Eva is very pretty but quiet. The others aren't sure at first whether she’s arrogant or just shy. Iara and Eva head off to the beach with two boys. The lads turn a couple of abandoned shopping trolleys into racing chariots for them and the atmosphere begins to tingle. Later, they argue with the rest of the group. The other girls manage to get into a club that night but the boys don't and must kick their heels outside. They're bent on revenge. They meet up with Eva and go back to her place.