Hong lives with her blind father. Every morning he lovingly wakes her and accompanies her with his white stick part of the way to school. After school they meet again and go back home together. This is not easy for Hong, especially when the other kids make fun of her dad. One day when the others at last allow her to play with them and her father wants to pick her up, she pretends not to see him. It is only when a new school mate with a strange accent arrives that Hong realises it can be fun to be different from the crowd.